Sunday, November 21, 2010

Hochelfen Silberhelm

Nach einiger Zeit kam auch ich ich mal wieder zu meinen Hochelfen, welche nun schon länger im Keller liegen, und vor sich hingammeln.

Das Rot-Goldene Farbschema hab ich mir letztes Weihnachten von unserem Weihnachtsbaum abgeschaut ;).


Hoffe, es gefällt euch.



And now for our English friends:
After some time I saw again my High elves,
and naturaly it prickeld in my fingers to paint some of them.
The red-golden pattern I saw last Christmas ( not Wham again !!!) at our Christmastree....

Hope you like it ;)







Auch einer der 3 Behind Omaha Geländemarker ist fertig geworden. Habe ihn noch mit ein wenig Munition aus dem Pegasus Mörser set ergäntz.





And now for our English friends:

One of three Behind Omaha Markers is completed ,too. I arranged some ammo from the Pegasus Heavy Mortar set, so il looks bit better.

No comments:

Post a Comment